Türk Telekom ve Avea Hakkında

Öncelikle Merhabalar;

Biliyorsunuz ki artık müşteri hizmetlerini kısa yollar üzerinden uzun zamandan beri arayabiliyoruz.  Mesela 444 1 375 dediğimizde Turk Telekom Müşteri hizmetleri yada işte 444 0 532 dediğinizde Turkcell Müşteri hizmetleri yada Avea vs. vs.

 

logo ttnet

Bugün bu arkadaşları arayarak bilgi almak istediğimi söyledim bir konu hakkında, onlarda telefon üzerinden değilde yüz yüze görüşmemiz daha iyi olacakları konusunda bilgi verdiler.. Sonrasında benden iletişim bilgilerini istediler bende şirketimin numarasını verdim 444 .. .. arkadaş bana dedi ki maalesef bu şekilde arama olmaz alan kodu nedir dedi “Ben Şok”… Nasıl yani dedim alan kodu? Türkiye‘nin her yerinden bu şekilde aranıyoruz dedim :)..

Sonra maalesef alan kodu olmak zorunda dedi ısrarla.

Bende tekrar dedim alan kodu yok beyfendi bu şekilde aranıyoruz, sizi aradığım gibi sizde alan kodu bulunuyor mu ki dedim 🙂 ))

Arkadaş he anladım dedi ancak bu seferde farklı bir formül buldu.. O zaman bu numaradan ulaşamaz ise size farklı bir numaradan ulaşabilir miyiz dedi 🙂

Bende o numaradan bana her daim ulaşabilirsiniz dedim 🙂

Çok enteresan dı ya.. Arayamazlar ise çok güleceğim 🙂

Etiketlendi:, , , , ,

Bir Cevap Yazın

