Cam Hayatımızda Hangi Yerde?

 CAM

Dünyanın her yerinde görme şansımız olan bir üründen bahsedeyim sizlere, her yerde görme şansımız inanılmaz yüksek. Mağazalar, Stadyumlar, Hoteller, Hastaneler, Alışveriş Merkezleri, Vitrinler, Evler, Stüdyolar, Arabalar saymakla bitmeyen bir yelpazesi olan bir üründür cam.

Ancak o kadarda önemsizmiş gibi gösterilse bile bana göre son derece önemli ürünlerden bir tanesi. Ayrıcalıkları çok değişik olan çeşit çeşit ürünleri var, bunlardan bir tanesi antireflekte ve temperli cam.

Yapısı çok ilginç aslında temperli camın, çok hızlı bir şekilde ısıtılıp soğutulmasıyla oluşması ise ayrı bir heyecan.

 

O çıt kırıldım olan üründen taş gibi kaya gibi sağlam bir ürüne terfi ediyor olması ne kadar ilginç dimi? Aynı Kelebek gibi hayatına tırtıl olarak başlıyor sürüne sürüne bir yerlere gitmeye çabalıyor sonrasında ise koza yapıp bir müddet sonra rengârenk kanatlara sahip kelebek olarak karşımıza çıkıyor.

Temperli camda aynı şekilde aslında bu benzetmeyi neden mi yaptım bende bilmiyorum ancak anlatmak istediğimi anlatacağımı düşündüm 🙂 Niketim cam bizim hayatımızda her yerde lütfen görmezden gelmeyelim 🙂

 

Etiketlendi:, , , ,

Bir Cevap Yazın

