Genius Bar Randevu Almak

Apple’in Zorlu Center içerisinde açılan ve ülkemize büyük bir renk katan Apple Mağazasının güzel yanı olduğu kadar zor yanları da var. Mesela Genius Bar uygulaması bildiğiniz dert sadece gece saat 00:00 ‘da aktif olan bu uygulamadan ne yazık ki cep telefonunuzun internet hızı ile maalesef ki sıra alamazsınız. Sırayı ancak TTNET Süper Fiber internet ile alabilirsiniz ve anında bitiyor.. Cep telefonunun interneti ile sayfayı açıyorum boş randevu buluyorum tıklıyorum açılana kadar alınmış oluyor 🙂 Ben arka planda yaşananlardan habersizce randevu aldım diye sevinirken ne yazık ki çoktan alınmış oluyor.. Neyse dediğim gibi internetiniz hızlı ise sorun yok ama benim gibi 3G ile bağlanıyor ve evinizin içinde telefonunuz çekmiyor diye camın önüne götürüyorsanız ne yazık ki randevu almanız imkansız.

Sadece bir alternatif var oda süper fiber interneti olan arkadaşınızdan yardım istemek 🙂

genius bar apple

Etiketlendi:, , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

