Mimarların Değişmeyen Gözdesi; Adalıcam Dekorasyon

Mimarların Değişmeyen Gözdesi;  Adalıcam Dekorasyon

Cam sanatı konusunda uzmanlaşmış ekibi ile hizmet veren bir firma ile çalışmayı kim istemez? Cam Dekorasyon denildiği zaman aklınıza ne geliyor. Açıkçası bu firmayı gördükten sonra aklıma her şey gelebiliyor. Adamlar bütün isteklerinizi karşılayacak seviyede bir firma ve inanıyorum ki mimarların, proje yönetmenlerin, inşaat firmalarının vazgeçilmez bir firması kıvamında. Bütün isteklere cevap veriyorlar uzman ekipleri ile birlikte. Yakın zamanda açılacak olan fabrikası ile Türkiye’nin ileri gelen firmalarından olacağı kesin gibi gözüküyor.

adali_logo

Kıraç bölgesinde açılacak olan fabrika ile birçok müşteri kitlesine hitap etmeyi hedefliyorlar. Bizote, Kumlama, Temperli, Bombeli, Boyalı Camlar da dâhil yaptıkları bütün işler ile müşterilerini memnun etmeyi düşünüyorlar.

Yani anlayacağınız Mimarların, Proje Yönetmenlerinin vs. işlerde ortak çalışılacak üstün bir firma Adalıcam Dekorasyon.

İrtibat Tel : 444 51 50
E-mail       : adali@adalicam.com.tr

Reklamlar

Etiketlendi:, , ,

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: