OFİS DEKORUNUZ KALİTENİZİ YANSITSIN

Uzun zamandır hiç bir değişiklik yapmadan çalışmaya devam ettiğim ofisime girerken her gün biraz daha mutsuz olduğumu fark ettim. Bir değişiklik yapmalıydım ayrıca gelen müşterilerimin de mobilya yoğunluğundan bunaldığını ve ofisin çok kalabalık durduğunu iletmeye başladıklarını duyuyorduk. Özellikle dekor olarak koyduğumuz ürünler de mobilya üzerinde kendini gösteremiyor odanın havasını boğmaktan öteye gidemiyordu. Çalıştığınız yerin atmosferini sevmeden işinizde başarıyı yakalamak da pek mümkün olmamaktadır.
İnternette yaptığım araştırmalar ve danıştığım bir dekoratör sayesinde sihirli nesneyi keşfettim: ‘cam‘. Uzman odanın geniş daha ferah ve aydınlık görünebileceğini iletti ve internet alışveriş sitelerini bu gözle taramaya başladım.

Cam ofis talebimi modern çizgilerle tanımlayan bu internet sitesiyle karşılaştığımda da gerçekten çok mutlu oldum. Ayrıca site sahipleri oldukça ilgili ve işlerini çok iyi takip eden insanlar. İletişimleri kuvvetli ve güvenli alış veriş yapmanın hazzına varabiliyorsunuz. Ofis için gerekli tüm cam malzemeleri bu site üzerinden temin ettim. Mobilyaları cam raflarla donattık ve dekoratif ürünlerimizi üzerine zevkle yerleştirdik. Işıklandırmalarla cam mobilya detayları daha da modern bir görünüme kavuştu.
Hepinizi evinizde ofisinizde mekân düzenlemelerinizde şıklığınızla fark yaratmak ve ekonomik davranmak istiyorsanız bu siteyi ziyarete davet ediyorum. Şimdiden keyifli alışverişler.

Etiketlendi:, ,

Bir Cevap Yazın

