Survivor – Serenay ile Tolga’nın Eşleşmesi

Dün akşam yayınlanan programda inanılmaz olaylar yaşandı. Merve ile Serenay’ın arkadaşlığını bilmeyenimiz yoktur muhakkak.  Lakin akşam yaşanılan olaylar izleyenleri olduğu gibi beni de hayrete düşürdü ki sadece hayrete düşen ben değildim canı gibi sevdiği arkadaşından darbe yiyen Serenay da vardı bu durumda..

Yaşanılanları herkes biliyordur adada, herkes Tolga KAREL‘in üstüne yüklendi. Ancak İlahi Adalet denilen bir şey var ki o kadar üstlerine oynandığı halde yine adada kalmayı başardı Tolga KAREL. Kendisini önceleri gerçekten çok severdim ama sonra nedense kıl gitmeye başlamıştım ki hele akşamki oyunda kolum ağrıyor diyip oyundan çekilmesi Gönüllüleri olduğu gibi beni de sinir etti, ancak oyunun kuralları gereği sağlık herşeyin önünde, biliyorsunuz ki sadece oyun içerisinde değil normal yaşantımızda bile sağlık herşeyden önce gelir.

Survivor

Dediğimiz gibi sağlık herşeyden önce gelir, ancak  akşamki olayda sanki Tolga KAREL birazcık oynamak istemesi ve birazcıkta bileğini bahane etti. Neyse sonuç olarak Ünlüler kazandılar oyunu sonrasında Gönüllülerinde Tolga KAREL bahanesine sığınmasınlar bence artık önlerindeki maça baksınlar.

Ama gelelim asıl konumuza, Serenay diyorduk. Canım dediği arkadaşından darbe yemesi onu çok perişan etti. İçten içe ağlaması tüm ekrandaki izleyenleri etkilediğini düşünüyorum. Bu arada Merve’nin ise mantıklı düşünmesine hayran kalmadım dersem yalan söylerim………..

Serenay Tolga KAREL’i yazdığı için çok pişman oldu ama ne yazık ki iş işten geçmiş bulunmuştu. Buna istinaden Serenay’ın elenmesi üzerine ilk Tolga KAREL’in kucaklaması gerçekten adam gibi adam dedirttirti Tolga KAREL için bence.. Serenay’ın TURABİ’ye bakarak sen haklıymışsın işareti ise bence alınacak en büyük dersti.. Nitekim Serenay gitti ve Tolga KAREL adada yalnızlığı oynamaya devam edecek gibi. Ama Tolga KAREL’in adada bundan sonra tek dostu var bence oda GÖNÜLLÜLER…

Hadi bakalım bu hafta neler olacak hepimiz bekleyelim görelim..

Etiketlendi:, , , , ,

Bir Cevap Yazın

