Ebru Gündeş’ten Duygu Dolu Sözler

Ebru Gündeş’ten Duygu Dolu Sözler!

Star TV, O Ses Türkiye yarışmasında jüri olarak görev yapan Ebru GÜNDEŞ, Eşi Reza ZARRAB Hakkında ilk kez canlı yayında konuştu.

Duygulu anlar yaşayan Ebru GÜNDEŞ, Stüdyoda ki ve TV karşısında izleyicileri Göz yaşlarına boğdu.

Eşiyle birlikte yaşadıklarından ve bir söz verdiklerinden bahseden Ebru GÜNDEŞAcun ILICALI ‘ya, O Ses Türkiye
Jüri üyelerine ve Tüm izleyicilere Teşekkür etti.

İşte O Ebru Gündeş ‘in Duygu Dolu Sözleri

Evet bir karalıktan geçiyoruz. Ancak bildiğim birşey var ki, her gecenin
Bir sabahı var! Ümit ediyorum ki bu gecenin de bir sabahı var.

Hiç Kimse unutmasın ki hayatta herşey insanoğlu için, daha önce çok ciddi bir hastalık yaşadım
Ve on gün sonra bir televizyon programında star tvde programa, sahneye çıktım.

Ben şarkı söylemeyi çok seviyorum. Evlenmeden önce de işimi yapıyordum.
Evlendikten sonrada işimi yaptım, Bugünden sonrada işimi yapacağım. ALLAH’ım
İnşallah Bu kara günler çabuk geçer, çünkü çocuğumun İncinmesini istemiyorum dedi..

O Ses Türkiye yarışmasında Jüri olan Ebru Gündeş’in Bu gece için arkadaşlarından da bir ricası vardı.

Benim yükümü hafifletmeleri istiyorum, çünkü her ne kadar vucut olarak burada olsam da duygu olarak asla burada değilim, Çünkü içim kan ağlıyor!!

Kaynak : bilgilimani.com

Etiketlendi:, , , ,

Bir Cevap Yazın

