Pınar Altuğ’a sert cevap.!!

Pınar Altuğ’a Türban tepkisi.
Rotahaber yazarı Sevda Türküsev: Bu tip insanlar Atatürk’ü başka kesimlerden nefret ettiriyor.

Türküsev, ‘Ben de Pınar Altuğ’un bikinili fotoğraflarından rahatız oluyorum. Ben mecbur muyum onu bikinli pozlarla seyretmeye? Rahatsızım ama kadının hayatı böyle diyorum. Ben böyle rahatsam o da öyle rahat olmalı. Sen nasıl rahatsız olursun başörtülüden?’ dedi.

‘PINAR ALTUĞ UZAYDA YAŞIYOR GALİBA’

Ünlü oyuncunun ‘Mahalle baskısı var’ yönündeki açıklamalarına da değinen Türküsev, ‘Pınar Altuğ heralde uzayda yaşıyor. Arada bir Türkiye’ye iniyor. Bu ülkede başörtüsü zorla açılan ve eğitim hakkı elinden alınan kaç yüz bin kadınımız var. Hangi mahalle baskısında söz ediyor?’ şeklinde konuştu.

‘AYI OYNATMAK YASAK AMA ÇOCUK OYNATMAK DEĞİL’

İlerleyen dakikalarda ünlü oyuncunun oldukça eleştirilen programına da gönderme yapan Türküsev, türbanla ilgili tartışmaların Altuğ’a kalmadığını belirterek ‘Pınar Altuğ önce gitsin kendi programına baksın. Bakın çok önemli bir şey söyleyeceğim. Bu ülkede ayı oynatmak yasak ama çocuk oynatmak yasak değil. Pınar Altuğ ise böyle bir programı sunuyor. 8 yaşındaki çocuğa göbek attırıyorlar, mini etek giydiriyorlar ve kadın gibi makyaj yaptırıyorlar’yedi kocalı hürmüz şarkısını söylettiriyor ,7 yaşında çocuklar ey tanrım 3 de yetmez 5 tana koca ver diye şarkı söylüyor,Pınar altuğ kendi yaptığı işe baksın ifadelerini kullandı

——————————
CNN Türk’te Enver Aysever’in sunduğu “Aykırı Sorular” programına konuk olan oyuncu Pınar Altuğ canlı yayında okullarda türbanın serbest bırakılması ile ilgili görüşlerini açıkladı, sosyal medyada kıyamet koptu.
Atatürk ve türban hakkında çarpıcı açıklamalarda bulunan Pınar Altuğ “Bana göre Atatürk tartışılmaz” dedi.

OKULLARDA TÜRBAN TAKILMASI BENİ RAHATSIZ EDİYOR

Milli Eğitim Bakanlığı’na bağlı okullarda, belirli koşullarda öğrencilerin kılık kıyafetlerinin serbest olmasına ilişkin yönetmeliğine tepki gösteren Altuğ “ Bu beni rahatsız ediyor. Biz Atatürk ‘ün çocuklarıyız. Türban inandığın için takılıyorsa sonuna kadar saygım var. Ama eğer şekilcilik olarak takılıyorsa o zaman tepki gösteriyorum. Benim tanıdığım çok sayıda insan var. Aslında takmak istemiyor ama çevresinden gelen baskılar nedeniyle takıyor. Bir mahalle baskısı var. Çevre baskısı nedeniyle başını kapatıyor.” dedi.

BANA GÖRE ATATÜRK TARTIŞILAMAZ

Altuğ Atatürk ile ilgili bir soru üzerine, ‘Bana göre Atatürk tartışılamaz. Ona haksızlık ediliyor ‘ derken şu sözleri söyledi: Ben 29 Ekim ‘i kutlamak istiyorum. Ben Atatürk çocuğuyum. Benim çocuğumda kutlamalı. Bana göre Atatürk tartışılmaz. Türkiye Atatürk ‘ü tartışmıyor, haksızlık ediyor. Ben bu mesleği yapabiliyorsam Atatürk ‘ün kızı olduğum içindir.

Artık moda mı oldu bilmiyoruz gündemden düşen islama düşman oluyor.
Daha önce başka ünlülerin türban ve bazı islamı konulardaki çıkışı popüler olmustu.
Onlar bitti simdi pınar altuğ başladı.
Bizim tek diyeceğimiz Allah ıslah etsin.Allah akil fikir versin bu bos yaygara zihniyetlere..

Etiketlendi:, , ,

Bir Cevap Yazın

