8 Yorum

Android Cep Telefonu ya da iPhone ile LG TV Kontrolü

LG, Android smartphone cep telefonu ve/veya Apple iPhone ile LG Smart TV kontrolüne olanak sağlayan bir uygulama başlattı.

Android 2.1 işletim sistemi veya daha üzerinde çalışan akıllı telefonların yanı sıra, iOS 3.2 veya daha üzerinde çalışan Apple cihazlarda da LG TV Remote uygulaması ücretsiz kullanılabilir.

Uygulamayı yükledikten sonra aynı WiFi ağa bağlanarak LG TV ile cep telefonunuzu eşleştirebilirsiniz. Bu eşleştirmeden sonra  LG Smart TV’nizi kontrol etmek için telefonunuzu magic motion kumanda gibi kullanmanız mümkün olacak.

Böylece Magic Motion Kumanda yerine cep telefonuzun dokunmatik ekranını kullanabilirsiniz. Bu uygulamanın size sunacağı en iyi özellik ekran üzerindeki QWERTY klavye olacak. Metin girişi gerektiren bir uygulama ya da web browser kullanmanız gerektiğinde cep telefonunuzu QWERTY klavye olarak kullanmanız mümkün olacak!

Android Market ya da App Store’a giriş yaparak LG Uzaktan Kumanda Uygulamasını indirebilirsiniz.

Kaynak: http://www.3g.co.uk/PR/Dec2011/control-your-lg-tv-with-your-android-smartphone-or-iphone.html

8 comments on “Android Cep Telefonu ya da iPhone ile LG TV Kontrolü

  1. bu uygulamayı teknosa’da test etme imkanım oldu ve oldukça başarılı buldum. lg’yi bir kez daha tebrik ediyorum bu başarısından dolayı.

  2. bu konuyu arıyordum teşekkür ederim… akşam evde deneyeceğim bir sorun olursa yazarım buradan.

  3. Ap istiyor birde her modelde uyumlu değil saçma

  4. türkcell t11 android 2.3 cep telefonu ile uyumsuz diye hata veriyor program inmiyor nasıl bir iştir anlayamadım lg bunu düzeltemiyor mu?

  5. Ben lg42lm620s tv yi, dahili wi-fi aparatı olmadığı için kablolu olarak nete bağladım, bu lg magic iphone uygulamasını ise daha yeni farkettim, aynı modem üzerinden iphone u da wi-fi üzerinden bağlayarak kullanıyorum, şimdi ben bu uygulamayı bu haliyle tv üzerinde kullanamaz mıyım??

  6. tv ye nasıl tanıtcaz ama. tanımıyo birbirlerini. yada tanımamazlıktan geliyo :)

    • Merhaba;

      Tanımamazlıktan gelmesi imkansız. Uygulamayı olmadı tekrar yükleyin ve tekrar deneyin.

      Sorun devam eder ise teknik servisten yardım alabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

